En känsla av hopp.

Jag är fylld av en känsla av hopp. Den här veckan har egentligen varit otroligt jobbig, jag har haft tre prov och imorgon har jag ett fjärde. Men jag har skrivit bra betyg på alla proven, och jag har gått till skolan varje dag, utan att ens överväga att stanna hemma. Det allra skönaste är att jag inte har haft någon ångest, ingen ångest överhuvudtaget. Hade jag haft det hade jag förmodligen inte orkat med veckan.

Men nu gjorde jag det. Jag klarade av den. Det gör mig stolt, stolt över mig själv. Och det får mig att känna hopp, för om jag klarade av det här nu, så kommer jag klara av så mycket mer. Jag kommer orka med den här terminen.

En liten kick för självförtroendet. Jag är hoppfull. Jag fixar det här. Sen är det studenten.

Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0