Dålig kombination.

Det här med att plugga på fredagar är svårt. Väldigt svårt.

Hela veckan har man, i alla fall jag, gått och sett fram emot fredagen så att skolveckan äntligen ska ta slut. När det äntligen är fredag så räknar jag ner tills jag slutar för dagen. Bara 5 timmar kvar, bara 2 timmar, bara 45 minuter, 10 minuter... Äntligen!

Då lockar det ju inte särskilt mycket att sätta sig och plugga det första man gör när man kommer hem. Det är ju skolan och allt plugg man sett fram emot att vara ledig från. Men nu ska jag försöka i alla fall.

För övrigt är jag glad att jag klarade veckan, med full närvaro dessutom. Dock gick inte allt skolarbete så bra, men så kan det vara ibland. Nästa vecka blir svår, men jag ska nog klara den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0